بانی پاکستان قائد اعظم محمد علی جناح کا یوم وفات

بانی پاکستان قائد اعظم محمد علی جناح کی 70 ویں برسی آج 11 ستمبر کو ملک بھر میں منائی جارہی ہے۔

آج کے دن کی مناسبت سے ملک بھر میں مختلف سیاسی، مذہبی اور سماجی تنظیموں کے زیراہتمام تقریبات وسیمینارز، کانفرنسز اور دیگر پروگرامز کا انعقاد کیا جاتا ہے۔

بانی پاکستانی کی برسی پر گورنر سندھ عمران اسماعیل اور وزیر اعلی سندھ مراد علی شاہ نے مزار قائد پر حاضری دی، پھول چڑھائے اور فاتحہ خوانی بھی کی۔

قائداعظم محمد علی جناح 25 دسمبر 1876 کو کراچی میں پیدا ہوئے، وہ پیشے کے اعتبار سے وکیل تھے۔ قائداعظم نے 1906 میں انڈین نیشنل کانگریس میں شمولیت اختیار کی تاہم 1913 میں آل انڈیا مسلم لیگ میں قیادت سنبھالی اور مسلمانوں کے لیے علیحدہ وطن کا مطالبہ کیا۔

قائداعظم کے اصولوں کو خودداری کو اولیت حاصل تھی، انہوں نے قوم کے بکھرے ہوئے شیرازے کو جمع کیا۔شہر شہر جا کر قوم کو جھنجھوڑ جھنجھوڑ کر جگایا اور ایک پلیٹ فارم پر لاکھڑا کیا۔

قائداعظم کا شمار ایسے لوگوں میں ہوتا جنھوں نے دنیا کا نقشہ بدل دیا ہو، قائداعظم کی انتھک محنت ، جرت اور شجاعت کا تحفہ ہمیں 14اگست 1947 کو پاکستان کی صورت میں ملا۔

قائداعظم محمد علی جناح آزادی کے ایک سال بعد 11 سمتبر 1948 کو دنیا سے رخصت فرما گئے۔ مفتی اعظم فلسطین نے قائداعظمؒ کی موت کو تمام عالم اسلامی کے لئے ‘‘عظیم نقصان‘‘ قرار دیا۔

Junior - Taleem Aam Karaingay - Juniors ko Parhaingay