بھارت میں21 روزہ لاک ڈاؤن کا اعلان

ئی دہلی: بھارتی وزیراعظم نریندر مودی نے ملک بھر میں 21 دن کے لیے لاک ڈاؤن کا اعلان کر دیا، فیصلے پر رات 12 بجے سے عمل درآمد شروع ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق کورونا وائرس کے باعث بھارتی حکومت نے ملک بھر میں 21 روزہ لاک ڈاؤن کا اعلان کر دیا۔ لاک ڈاؤن سے متعلق فیصلے پر رات 12 بجے سے عملدرآمد شروع ہوگا۔

بھارتی وزیراعظم نریندر مودی کا کہنا تھا کہ آئندہ21 دن کوئی گھر سے باہر نہ نکلے،اگر21 دن خیال نہ رکھا تو 21 سال پیچھے چلے جائیں گے۔

قبل ازیں گزشتہ روز بھارتی دارالحکومت نئی دہلی میں کورونا وائرس کو پھیلنے سے روکنے کے لیے مکمل لاک ڈاؤن نافذ کر دیا گیا۔نئی دہلی میں بس اور میٹرو سروسز کے ساتھ مسافر ٹرینوں اور غیر ضروری مسافر گاڑیوں کو روڈ پر لانے کی پابندی بھی عائد کی گئی۔

وزیراعلیٰ اروند کیجریوال کا کہنا تھا کہ نئی دہلی لاک ڈاؤن کے دوران ضروری اشیاء کی سپلائی اور ضروری دکانیں کھلی رہیں گی، اس کے علاوہ تمام ڈومیسٹک پروازیں بھی 31 مارچ تک بند رہیں گی۔

یاد رہے کہ گزشتہ دنوں بھارتی وزیراعظم نریندر مودی نے عوام پر زور دیا تھا کہ وہ 22 مارچ کو خود پر جنتا کرفیو نافذ کریں۔ نریندر مودی کا کہنا تھا کہ یہ کرفیو خود پر قابو رکھنے کی علامت ہوگا، ہر شخص 10 لوگوں کا انتخاب کرے اور انہیں کسی بھی ذریعے سے اس کرفیو سے متعلق آگاہ کرے۔

Junior - Taleem Aam Karaingay - Juniors ko Parhaingay